söndag 22 juli 2012

Hit och dit

Hejhej!

Den här närmsta tiden som nu kommer kommer jag flänga runder väldigt mycket! Imorgon hänger jag och Nicole nämligen med Emelie och hennes familj till deras sommarhus på Ivön. Ska verkligen bli supermysigt och kul, och där stannar jag till onsdag då jag och Nicole åker hem igen.

Sedan är jag hemma på torsdag innan jag åter igen ger mig av på fredag. Då blir det Norge, Oslo! Nicole och hennes pappa ska dit, också tränger även jag mig på. Hehe. Nä, men även det ska bli skoj! Där stannar vi i tre dagar iaf!

Och seeeeen så hinner jag knappt komma hem igen innan det bär av till Stockholm. Med pappa, Astrid och Åsa. Där ska vi kanske segla med några vänner, hälsa på Josse(!) och sååå. Typ fyra dagar blir vi nog där. Roligt det också!

Så att, som ni nog märker, har jag ett väldigt fullt schema nu dem här två veckorna! Men det är bara riktigt kul! Och som ni då kanske redan förstått, kan det bli lite dålig uppdatering här, fast jag ska göra mitt bästa!

Och bara så att ni vet, så är ni bäst! Pussar och kramar från mig. Ha det braaa!


Mobba mig inte ifall jag har helt fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar