onsdag 18 juli 2012

In Copenhagen

Kan ni gissa var jag har hållit hus idag? Om ni tar hjälp att rubriken blir det ganska lätt! Hehe, nä, men alltså i Köpenhamn! Imorse tog vi nämligen bilen hit, det är ju inte särskilt långt hemifrån. Vi har gått på tivoli, tittat i lite affärer och ätit en god middag! Och just nu så sitter jag på mitt hotellrum och lyssnar på musik och äter nötter typ, också bloggar jag ju på ipaden! Föresten, så har jag ett jättefint eget hotellrum! Egentligen skulle vi haft ett stort, men fick istället två små så att jag fick ta detta så sover pappa, Åsa och Astrid i det andra! Niice. Men iaf, så blir vi kvar här en dag till och sen blir det hemfärd igen! Har tagit en del bilder idag, fast de går inte att ladda upp på ipaden så får visa när jag kommer heeeem. Puss och kram på er, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar